Hamburgare 34 av 101

Så har det blivit dags för hamburgare igen. Denna gång en besvikelse. Jag har ätit samma otaliga gånger tidigare, men nu kanske det var sista…

20140110-161043.jpg

Vet inte riktigt vad som hänt. Eller jo, men lämnar vid detta; pommes frites lagade i för låg temperatur så fett tränger in i dem och man kan äta en matsked rapsolja lika bra. Stora lökbitar i dressingen. Nu skulle ju lilla lökhataren jag inte ha ätit lökringarna ändå men; skulle jag gilla sånt skulle jag undra vad tusan det var i hörnet av tallriken. Observera att kameravinkeln gör dem dubbelt större…

Jag tycker vi stoppar där ger 34 prickar av 101 och konstaterar att Spanish coffee är gott!

TGIF!

Kommentera

