Trädgårdsprojekt – Garden project 

Om någon sagt för två veckor sedan att jag skulle få mitt påbörjade trädgårdsprojekt klart nu så skulle jag ha skrattat dem rakt i ansiktet och idiotförklarat dem. Tanken på sjukhuset, med ryggen finito och morfinpåsen i handen var nog att vi tar nya tag sen. Nångång.   Men sen blev det och kännas lite bättre. Och varmt väder.  Och jag gav mig satan på att få det klart. Och nu är det nästan klart. Så nu tog vi semester. Även om Mr. M tog semester redan när jag drog fram skottkärran. Vid den åttonde skottkärran med grus blev han så trött av att se mig att han inte ens kunde ligga ute och sola utan gick in och sov i sängen… Tack för hjälpen… 🙂

Kommentera

